Wolne stanowiska w KSC

Komendant Powiatowy Policji w Lubinie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: Starszy referent Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą

Komendant Powiatowy Policji w Lubinie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Starszy referent Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

59-300 Lubin, ul. Romualda Traugutta 3

ADRES URZĘDU:

Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

ul. Romualda Traugutta 3

59-300 Lubin

WARUNKI PRACY:

Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Lubinie. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer , drukarkę, faks, ksero.

W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne – brak wind, podjazdów dla wózków inwalidzkich,

ZAKRES ZADAŃ:

1. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w Wydziale i w tym celu przyjmowanie i rozdysponowanie po zaewidencjonowaniu we właściwych rejestrach pocztę wpływającą i wychodzącą.

2. Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego dokumentów jawnych Wydziału.

3. Realizacja czynności związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przesyłaniem, gromadzeniem, przechowywaniem, rozliczaniem i przekazywaniem do archiwum materiałów jawnych i niejawnych.

4. Prowadzenie rejestrów będących na ewidencji w Wydziale.

5. Ustalanie adresatów przesyłek mylnie skierowanych lub błędnie zaadrsowanych.

6 Rozliczanie policjantów Wydziału z posiadanych przez nich dokumentów jawnych oraz niejawnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: 4 miesiące w administracji publicznej

- obsługa komputera oraz urządzeń biurowych

- komunikatywność

- umiejętność organizacji pracy własnej

- umiejętność pracy w zespole

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE:

- poświadczenie bezpieczeństwa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:

- życiorys/ CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie kandydata- zgodnie z art. 4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/ nie pracował, pełnił/ nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/ nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972r.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Lubinie, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.............(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem

- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenie bezpieczeństwa

TERMIN I MIEJSCE SKAŁDANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy złożyć do 16.10.2023 r.

Decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesłać droga pocztową na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Traugutta 3

59-300 Lubin

lub składać osobiście w siedzibie KPP w Lubinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 lub mailowo na adres kadry@lubin.wr.policja.gov.pl

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - (RODO)

Każdy kandydat przystępujący do postępowania kwalifikacyjnego podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie udział kandydata w naborze nie będzie możliwy. Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Lubinie ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kpp@lubin.wr.policja.gov.pl. Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania dokumentacji. Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych.

Posiada Pan /Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także, przenoszenia danych. Żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych .

Podstawa prawna:

pkt 32,pkt 43,pkt 171 preambuły, art. 4 pkt11, art. 5 ust 1 lit. B, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U.UE.L z 2016 r. Nr 119, str.1

INNE INFORMCJE:

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej był wyższy niż 6 %.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia kandydatów muszą być przez nich podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną telefonicznie bądź pocztą elektroniczną powiadomieni o ich terminie. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone. Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia dającego rękojmię zachowania bezpieczeństwa informacji niejawnych. Przewidywane wynagrodzenie wynikające z mnożnika 1,6711 kwoty bazowej wynosi 3.660,46 zł i dodatku za wieloletnią pracę w urzędzie w zależności od stażu prac od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 47 8743-214. KPP w Lubinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych na komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze

Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy

Metryczka

Data publikacji : 06.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Osoba udostępniająca informację:
Sylwia Serafin KPP Lubin
do góry